Home > Internet > Die keer aan het station te Brugge

Die keer aan het station te Brugge

Misschien is dit geen nieuwtje meer, maar voor mij dus wel. Aangezien ik in Brugge op school zit, neem ik zelden de trein. Maar ik was deze week toch in het station van Brugge en probeerde via mijn gsm eens om via wifi op het internet te geraken. En wonder boven wonder, maar in het station van Brugge kan je dus gratis op het internet via wifi.

En het gaat nog snel ook.

Categorieën:Internet Tags: , , , ,
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

