Home > Categorieloos > Vanaf nu weet ik alles

Vanaf nu weet ik alles

Dat is misschien veel gezegd, maar toch zeker veel. Ik weet vanaf nu veel over de dingen die jullie uitspoken op mijn blog. Ik heb mijn blog gekoppeld aan het gratis webmasterpakket van google. Zo kan ik zien welke post jullie het meest bezoeken en welke het minst. Welke zoekopdrachten jullie hebben uitgevoerd om op mijn blog te geraken en nog veel meer.

Maar wees gerust, ik zal het tegen niemand zeggen.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

