Home > Actua > Voordelig met de auto rijden

Voordelig met de auto rijden

Ik rijd nu al zo’n 2 jaar met de auto en ik ben nog maar 20 jaar. Niet dat dit enig belang heeft, maar ik ben hier toch wel trots op! Nu wat ik wil zeggen is dat wanneer je met de auto rijd, dat het zeker niet goedkoop is. Dus is het zeker aan te raden om economisch en met verstand daarmee om te springen.

Om jullie hierbij te helpen ga ik op zoek naar wie de voordeligste DIESEL aanbiedt. Ik rijd met een VW Polo 1.9D van 1998. Dus ik kan enkel een analyse maken voor de diesel-gebruikers.

Ik ben vandaag gaan tanken bij ESSO voor 25€. Daarvoor heb ik 22,96 liter kunnen tanken.

Het valt nu nog af te wachten hoever ik hiermee kan rijden. Ik zal nu telkens proberen om 22,96 liter te tanken en te kijken hoever ik hiermee kan rijden.

Ik zal nog bij volgende tankstations ook nog deze analyse verderzetten.

(prijzen op 12/05/2010)

ESSO 1,089 €/liter

Q8 1,104 €/liter

Gabriels 1,104 €/liter

Tankengo 1,099 €/liter

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

