Home > Categorieloos > Hoeveel is jouw site waard?

Hoeveel is jouw site waard?

Wil jij weten hoeveel jouw site eigenlijk wel waard is? Ik wou het eigenlijk wel weten. Op websitevaluecalculator.com kan je berekenen hoeveel jouw site waard is.

Ik ben nog maar enkele weken bezig met bloggen, en mijn blog wordt gehost op wordpress.com dus ik kan mijn blog niet echt verkopen denk ik, maar moest het toch lukken en mogen dan zou ik er 78$ voor kunnen vragen of te 63€.


My site is worth $78.
How much is yours worth?

  1. Nog geen reacties
  1. mei 17, 2010 om 1:51 pm

Geef een reactie

