Home > Categorieloos > Vreemd maar begrijpbaar

Vreemd maar begrijpbaar

Daarstraks heb ik een post gemaakt over hoeveel mijn blog eigenlijk waard is. Nu kwam ik terug op een andere site nl. directory.sootle.com en deze vertelde me dat mijn site meer dan het dubbele waard is dan wat die eerste site mij had verteld.

Ze gebruiken waarschijnlijk andere gegevens om de waarde van een site te bepalen. Grappig.


This website is worth
What is your website worth?
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

