Home > Internet > Wat is jouw snelheid

Wat is jouw snelheid

Ik vond dat mijn internet nogal traag ging daarnet, nu nog trouwens. Ik wou wel eens weten hoe snel het nu eigenlijk wel was. Daarom ben ik opzoek gegaan naar een snelheidsmeter voor je download en upload. Ik kwam op de site terecht van Megadownloads.nl. Daar kan je je downloadsnelheid even gaan meten.

Ik had gelijk dat ik vond dat mijn snelheid nogal traag was.

Ze vertelden me:

Je huidige downloadsnelheid

283.30kbps

Wat betekent dat je downloadsnelheid 35.41 KB/sec. bedraagt.

Normaal heb ik een download van ongeveer 2mb/sec. Dus mijn snelheid is aanzienlijk verminderd. Ik zal even moeten uitzoeken hoe dit komt!

Categorieën:Internet Tags: , , ,
  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

